Halsningar fran Plaskeby

Hello!

Har i Rishikesh flytar saker pa och jag trivs fortfarande otroligt bra! Det har dock regnat en hel del i forrgar och idag, monsunen har antligen kommit hit, sa da kan man inte gora sa mycket.

Idag har jag spenderat formiddagen pa grannhotellet med ett jattetrevligt gang som mest bestod av israeler. Vi spelade kort och gitarr och vantde pa att regnet skulle sluta. Riktigt mysigt! Nu pa eftermiddagen har jag varit pa en hennatattueringskurs med en tjej som jag traffat har som heter Yael. Det var fruktansvart kul! Jag ar inte sa duktig annu men jag ska fortstta ova sa blir jag forhoppningsvis battre.

Igar var jag pa river rafting, jag akte alltsa med en grupp turister och guider i en gummibat som man padlar ner for ganges forsar. Eftersom det har kommit sa mycket regn de senaste dagarna var floden valdigt hog och det var otroligt haftigt! Man fick aven simma ner for en fors fast man maste halla i baten. Det var ocksa ratt sa coolt, inte alltfor halsosamt att simma i Ganges kanske men a andra sidan ar jag ju renad fran alla mina synder nu! ;) Om ni nagonsin far en chans att prova pa river rafting, gor det!

Jag har varit pa meditation nagra morgnar ocksa, inte alltfor spannande, men ratt sa avslappnande.

Det ar mojligt att jag aker ifran Rishikesh redan imorgon, antagligen inte, men det beror pa vadret. Jag har traffat tva brittiska tjejer, Fran och Eve, som ocksa ar pa vag norrut och bjod med mig sa jag aker antagligen nar de aker.

All teknologi verkar hata mig har, sa inga bilder annu. Jag far det bara inte att fungera men jag onskar verkligen att jag kunde lagga upp alla fina bilder som jag har tagit har. Dessutom har min mp3 kraschat sa jag har ingen musik heller (denna insikt ledde just till ett mindre sammanbrott).

On that happy note, ha det bra! Puss!

Kommentarer
Postat av: Fadern

Kraschade mp3 or i Indien skall läggas i MISE facket för välfärdsproblem ! Puss och simma för f-n inte lugnt nå mera i Ganges !

2009-09-10 @ 16:00:53
Postat av: Andréa

Shit vilket äventyr du är på! Jag skulle aldrig palla med en sån där resa! Du sku kunna söka till nästa års Robinson! Va kul att träffa en massa nya människor, härligt!



Ta nu hand om dig!



Kram Andréa

2009-09-11 @ 08:12:45
URL: http://andreawebb.blogg.se/
Postat av: Maria haget

Sarah! -jätte kul att läsa om allt du upplever," forsränningen " också även om det lät lite vågat!

Ser fram emot att få se foton, på nätet eller när du själv kan visa och berätta för oss direkt .Idag, lördag är vi samlade i Unionville hela familjen.Det är soligt och härligt, ikväll middag hos en grannfamilj.

Milla har börjat sina föreläsningar och Cessi också.Peter åker till N.Y på möte några dagar.Jag läser engelska och håller ställningarna hemma.

-Tänk att man kan ha det såhär bra!

Take care!

Kram Mia

2009-09-12 @ 20:53:09
Postat av: apa

MMM låter mojsigt!! Kul att du träffar folk och blir förgiftad av ganges!!! Jag har ett nördigt headset så nu kan jag skypa!! Det måste ske! MJAU MJAU puss!

2009-09-13 @ 01:13:29
Postat av: Sarah

Haha det ar inte alltfor aventyrligt egentligen jag sover ju fortfarande pa hotell och ater pa restauranger varje dag! Men tack!



Kul att hora hur ni har det Mia! Du far fortsatta uppdatera har!



Skype it is! Mjau!



Puss och Kram

2009-09-13 @ 12:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0